BIOLOGIE 7


BIOLOGIE

Click aici pentru Săptămâna 25-29 mai

Click aici pentru: Săptămâna 18-22 mai

Click aici pentru: Săptămâna 11-15 mai


Săptămâna 4-8 mai

Clasa a VII-a

Sistemul reproducător al omului

Cititi continutul din manual pag. 104-107.

Vizualizati filmul prin accesarea  link-ului de mai jos (click pe imagine)

Sarcina optionala:
Rezolvati pe o fisa si incarcati pe platforma 3 ex. la alegere /pag. 106.



Pregnancy 101 | National Geographic







Săptămâna 27.04.2020 - 1.05.2020


Clasa a VII-a


Reproducerea la om

Cititi lectia din manual pag. 100-107.
Accesati link-urile de mai jos si vizualizati animatiile din manualul digital/pag. 104, 105, 107 precum si filmele referitoare la ovulatie si fecundatie.
Rezolvati pe o fisa si incarcati pe platforma ex.1/101; 1, 2, 3/103



Biologie VII

content
content




Ovulation - Nucleus Health

UPDATE: There is an updated version of this animation! Check it out here: https://www.youtube.com/watch?v=wcVC3T...



Fertilization

To contact a specialist in pediatric (children's) health, visit: https://bit.ly/2VJmw4N Visit https://bit.ly/39t...
*  *  *  *  * 


Disciplina: BIOLOGIE
Clasa a VII-a
Prof. Olteanu Corina

REPRODUCEREA LA PLANTELE CU FLORI
Creşterea şi dezvoltarea plantelor
Alte tipuri de înmulţire

Sarcini de lucru:

1.  Accesaţi pagina (prin deschidere într-o fereastră  nouă):

 Parcurgeţi (în ritmul propriuJ!) doar momentele lecţiei referitoare la înmulţire din lecţiile:

·         Înmulţirea plantelor (prin marcotaj, altoire, butăşire)
·         Bacterii şi alge (înmulţire algelor şi bacteriilor)
·         Ciuperci (Înmulţirea la ciupercile inferioare; Înmulţirea la ciupercile superioare)
·         Muşchi (Înmulţirea muşchilor)
·         Ferigi (Înmulţirea ferigii prin spori)
        
2.  Vizionaţi (în ritmul propriuJ) materialul ppt referitoare la creşterea şi dezvoltarea plantelor (Partea I, secţiunea Planta –un tot unitar):





3. Citiţi textul din manual de la pag. 96-99 şi notaţi schematic în caietul de clasă/ portofoliu precizând numai:

Ø  Definirea germinaţiei şi enumerarea factorilor germinaţiei (pag.96)
Ø  Etapele vieţii unei plante (cu verde, pag. 97)
Ø  Tipuri de plante după durata vieţii cu exemple (pag. 97)
Ø  Enumerarea altor modalităţi de înmulţire la plante (pag. 98)
Ø  Enumerarea modalităţilor de înmulţire la bacterii, drojdii, ciuperci, muşchi şi ferigi (pag. 99)

4. Sarcină opţională:

·         Desenaţi pe o fişă diviziunea unei celule bacteriene (fig.4 pagina 99, pe caietul de clasă / adăgaţi în portofoliul personal).
·         Desenaţi pe o fişă drojdia de bere  (fig.6 pagina 99) (pe caietul de clasă / adăgaţi în portofoliul personal).


Notă:
Sarcinile se vor parcurge până la reluarea  cursurilor.

Fişele cu desenele se vor prezenta la reluarea cursurilor.






Disciplina: BIOLOGIE
Clasa a VII-a
Prof. Olteanu Corina

REPRODUCEREA LA PLANTELE CU FLORI
Funcţiile florii
Fructul şi sămânţa

Sarcini de lucru:

   1.  Reactualizarea cunoştinţelor: Vizionaţi filmul despre structura florii (Floarea partea 1) la angiosperme încărcat pe prima pagină (flux/stream) sau accesând:
·      




       2. Vizionaţi filmul despre funcţiile florii (Floarea partea 2) încărcat pe prima pagină (flux/stream) sau accesând:




3. Vizionaţi  materialul ppt. despre floare, fruct şi sămânţă (secţiunea organe de înmulţire ale unei plante cu flori)  încărcat pe prima pagină (flux/stream) sau accesând:



    4. Citiţi textul din manual de la pag. 92-95 şi notaţi ideile principale în caietul de clasă/ portofoliu precizând:
Ø  funcţiile florii şi modul de realizare (pag.92)
Ø  modul de formare al fructelor şi seminţelor (pag. 93)
Ø  tipuri de fructe şi exemple (tabel pag.94)
Ø  alcătuirea unei seminţe (pag. 95)
Ø  tipuri de seminţe – după conţinutul în substanţe hrănitoare (pag. 95)

    5. Desenaţi pe o fişă modul de producere al fecundaţiei (fig.7 pagina 92, pe caietul de clasă / adăgaţi în portofoliul personal).

   6. Desenaţi pe o fişă alcătuirea unei seminţe (fig.13 pagina 95) şi notaţi componentele acesteia (pe caietul de clasă / adăgaţi în portofoliul personal).

7.   Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile 1 şi 2 de la pagina 93 respectiv 1, 2 şi 3 de la pag. 95 (Notaţi-vă numele, clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal). Încărcaţi rezolvarea pe googleclassroom folosind codul de acces pe platformă şi butonul tema dvs. (trimite) din partea dreaptă a paginii.

Notă:
Toate fişele cu desenele şi exerciţiile rezolvate se vor prezenta la reluarea cursurilor!
Succes!

Comentarii