BIOLOGIE
🐙🐙🐙🐙
Prof. Olteanu Corina
Click aici pentru Săptămâna 25-29 mai
Click aici pentru Săptămâna 18-22 mai
Click aici pentru Săptămâna 11-15 mai
Săptămâna 4-8 mai
ANIMALE
NEVERTEBRATE
Moluşte şi
artropode
Sarcini de lucru:
1. Vizionaţi materialele ppt.despre
moluşte şi artropode încărcate pe platformă.
2. Citiţi textul din manual de la pag. 82-83 şi referitoare
la tema lecţiei. Notaţi aceste grupe de nevertebrate şi exemplele (pag.81) în
caietul de clasă.
3.
Rezolvaţi pe o fişă
ex. I-1, II-1/pag. 86; ex.10/pag.87.
Notaţi-vă NUMELE şi PRENUMELE, CLASA, ŞCOALA şi
îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal. Încărcaţi rezolvarea (format imagine) pe googleclassroom folosind
codul de acces pe platformă şi butonul tema dvs. (adăugaţi sau creaţi)
din pagina stream (flux) sau classwork
(activitate la curs) după accesarea documentului postat.
Perlele - un miracol al lumii apelor
Click AICI pentru a descoperi mai multe despre perle
🐙🐙🐙🐙
Săptămâna 27.04.2020 - 1.05.2020
Clasa a V-a:
Animale nevertebrate - Spongieri, celenterate si viermi
Va rog sa accesati filmuletele din prima pagina si link-urile atasate.
Cititi informatiile din manual pag. 81-82. Notati grupele de nevertebrate si exemple in caiet.
Cititi informatiile din manual pag. 81-82. Notati grupele de nevertebrate si exemple in caiet.
Rezolvati ex. 3.1./pag.85.; 6/86
Sarcina optionala: Realizeaza pe o fisa si apoi INCARCATI un rebus cu notiuni din lectie (specifica si rezolvarea) avand cuvantul cheie NEVERTABRATE.
* * * * *
Şcoala Gimnazială Nr. 21 Sibiu
Şcoala Gimnazială „Nicolae Iorga”
Disciplina: BIOLOGIE
Clasa a V-a
Prof. Olteanu Corina
GRUPE DE VIEŢUITOARE
RECAPITULARE
Sarcini de lucru:
- Vizionaţi filmele din lista de mai jos (în ritmul propriu☺) referitoare la diferite grupe de vieţuitoare învăţate până în prezent
- Bacterii:
https://www.youtube.com/watch?v=37JD3fyd9mw
- Alge:
https://www.youtube.com/watch?v=_ZDuZcFMyvY
- Ciuperci:
https://www.youtube.com/watch?v=TXDbgTccJEA
- Vizionaţi (în ritmul propriu☺) materialul ppt despre regnurile studiate
- Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile 1, 2, şi 3 de la pagina 77.
Încărcaţi rezolvarea pe googleclassroom folosind codul de acces pe platformă şi
butonul tema dvs. (trimite) din partea dreaptă a paginii.
- Sarcină opţională:
- Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile 1, 2, şi 3 de la pagina 74. (Notaţi-vă numele,
clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal).
- Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile 1, 2, şi 3 de la pagina 72. (Notaţi-vă numele,
Notă:
Sarcinile se vor parcurge până la reluarea cursurilor.
* * *
Şcoala Gimnazială „Nicolae Iorga”
Disciplina: BIOLOGIE
Clasa a V-a
Prof. Olteanu Corina
REGNUL PLANTE
GIMNOSPERME ŞI ANGIOSPERME
Sarcini de lucru:
1. Citiţi textul din manual de la pag. 79-80 şi notaţi ideile principale în caietul de clasă.
2. Vizionaţi filmele despre gimnosperme (conifere) prima şi a doua parte- încărcate pe prima pagină (flux/stream) sau accesând:
3. Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile 1, 2, şi 3 de la pagina 80. (Notaţi-vă numele, clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul pesrsonal). Încărcaţi rezolvarea pe googleclassroom folosind codul de acces pe platformă şi butonul tema dvs. (trimite) din partea dreaptă a paginii.
4. Sarcină opţională: Realizează la alegere un proiect cu tema:
Importanţa coniferelor / angiospermelor pentru om şi natură
Folosiţi informaţii din diverse surse (bibliografie) pe care să le precizaţi la finalul proiectului (de ex: manuale digitale.ro:
Comentarii
Trimiteți un comentariu