BIOLOGIE 5



BIOLOGIE

Prof. Olteanu Corina

Click aici pentru Săptămâna 25-29 mai

Click aici pentru Săptămâna 18-22 mai




Click aici pentru  Săptămâna 11-15 mai

Săptămâna 4-8 mai


ANIMALE NEVERTEBRATE
Moluşte şi artropode
           
Sarcini de lucru:


1. Vizionaţi materialele ppt.despre moluşte şi artropode încărcate pe platformă.

2. Citiţi textul din manual de la pag. 82-83 şi referitoare la tema lecţiei. Notaţi aceste grupe de nevertebrate şi exemplele (pag.81) în caietul de clasă.

3.   Rezolvaţi pe o fişă ex. I-1, II-1/pag. 86; ex.10/pag.87.


Notaţi-vă NUMELE şi PRENUMELE, CLASA, ŞCOALA şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal. Încărcaţi rezolvarea (format imagine) pe googleclassroom folosind codul de acces pe platformă şi butonul tema dvs. (adăugaţi sau creaţi) din pagina  stream (flux) sau classwork (activitate la curs) după accesarea documentului postat.
















Perlele - un miracol al lumii apelor

Click AICI pentru a descoperi mai multe despre perle






🐙🐙🐙🐙

Săptămâna 27.04.2020 - 1.05.2020

Clasa a V-a:


Animale nevertebrate -  Spongieri, celenterate si viermi

Va rog sa accesati filmuletele din prima pagina si link-urile atasate.
Cititi informatiile din manual pag. 81-82. Notati grupele de nevertebrate si exemple in caiet.
Rezolvati ex. 3.1./pag.85.; 6/86

Sarcina optionala: Realizeaza pe o fisa si apoi INCARCATI un rebus cu notiuni din lectie (specifica si rezolvarea) avand cuvantul cheie NEVERTABRATE.

* * * * *


Şcoala Gimnazială Nr. 21 Sibiu
Şcoala Gimnazială „Nicolae Iorga”
Disciplina: BIOLOGIE
Clasa a V-a
Prof. Olteanu Corina


GRUPE DE VIEŢUITOARE
RECAPITULARE


Sarcini de lucru:


  1. Vizionaţi filmele din lista de mai jos (în ritmul propriu) referitoare la diferite grupe de vieţuitoare învăţate până în prezent


  • Bacterii:
https://www.youtube.com/watch?v=37JD3fyd9mw
 


  • Alge:
https://www.youtube.com/watch?v=_ZDuZcFMyvY


  • Ciuperci: 
https://www.youtube.com/watch?v=TXDbgTccJEA
 

  1. Vizionaţi (în ritmul propriu) materialul ppt despre regnurile studiate
(Secţiunea: Biologie – clasa a V-a. partea a II-a – diversitatea organismelor vegetale): 




    1. Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile 1, 2, şi 3 de la pagina 77.
    (Notaţi-vă numele, clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal).
    Încărcaţi rezolvarea pe googleclassroom folosind codul de acces pe platformă şi
    butonul tema dvs. (trimite) din partea dreaptă a paginii.




      1. Sarcină opţională:
      • Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile 1, 2, şi 3 de la pagina 74. (Notaţi-vă numele,
      clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal).


      • Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile 1, 2, şi 3 de la pagina 72. (Notaţi-vă numele,
      clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal).



        Notă: 
        Sarcinile se vor parcurge până la reluarea cursurilor.



        * * *


        Şcoala Gimnazială Nr. 21 Sibiu
        Şcoala Gimnazială „Nicolae Iorga”
        Disciplina: BIOLOGIE
        Clasa a V-a
        Prof. Olteanu Corina



        REGNUL PLANTE
        GIMNOSPERME ŞI ANGIOSPERME
                   
        Sarcini de lucru:

           1. Citiţi textul din manual de la pag. 79-80 şi notaţi ideile principale în caietul de clasă.
             2. Vizionaţi filmele despre gimnosperme (conifere) prima şi a doua parte- încărcate pe prima pagină (flux/stream) sau accesând:





        3.   Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile 1, 2, şi 3 de la pagina 80. (Notaţi-vă numele, clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul pesrsonal). Încărcaţi rezolvarea pe googleclassroom folosind codul de acces pe platformă şi butonul tema dvs. (trimite) din partea dreaptă a paginii.

        4.   Sarcină opţională: Realizează la alegere un proiect cu tema:
        Importanţa coniferelor / angiospermelor pentru om şi natură


        Folosiţi informaţii din diverse surse (bibliografie) pe care să le precizaţi la finalul proiectului (de ex: manuale digitale.ro:





        Comentarii