BIOLOGIE 8


BIOLOGIE

Click aici pentru Săptămâna 25-29 mai


Săptămâna 18-22 mai


Clasa a VIII-a

Introducerea de catre om a unor specii noi in ecosisteme

Vizualizati materialul ppt atasat.










Sarcina optionala:
Rezolvati rebusul din fisa de lucru atasata.



Exploatarea rationala a resurselor naturale

Vizualizati videoclipurile atasate si reflectati la tema lectiei.

Săptămâna 11-15 mai

CLASA A VIII-A


Echilibre şi dezechilibre în ecosisteme
Supraexploatarea resurselor naturale



Sarcini de lucru:

1.  Vizionaţi materialul ppt ataşat referitor la supraexploatarea resurselor naturale.











2. Citiţi textul din manual de la pag. 113-115 şi schematizaţi în caietul de clasă precizând numai următoarele aspecte:

Ø  Notaţi de la reţineţi/pag. 115
Ø  Enumeraţi tipurile de resurse naturale care sunt folosite în mod abuziv (cu verde, pag.113, 114)
Ø  Precizaţi câteva soluţii alternative pentru menţinerea echilibrului ecologic (ex. protejaţi Pământul – pag. 115)

         Sarcină opţională:

3.   Citiţi unul din articolele din link-ul de mai jos şi exprimaţi opinia personală (pe o fişă, max.2/3rânduri) prin care să propuneţi o soluţie la cazul prezentat.







Notaţi-vă numele, clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal (sau în caietul de clasă). Încărcaţi fişa (format imagine-jpg) pe googleclassroom folosind codul de acces pe platformă şi butonul tema dvs. (adăugaţi sau creaţi) din pagina  stream (flux) sau classwork (activitate la curs) după accesarea documentului postat.


Săptămâna 4-8 mai

Clasa a VIII-a

Echilibre şi dezechilibre în ecosisteme
Poluarea şi antropizarea

Sarcini de lucru:

1.  Vizionaţi materialul ppt ataşat referitor la poluarea mediului înconjurător.

2. Citiţi textul din manual de la pag. 107-112 şi schematizaţi în caietul de clasă precizând numai următoarele aspecte:

Ø  Notaţi de la reţineţi/pag. 110
Ø  Clasificaţi poluarea după mediul de viaţă afectat (pe fond galben, pag. 107, 108, 110)
Ø  Clasificaţi poluarea după intervenţia omului şi sursa de poluare (cu verde şi roşu pag. 111, 112)
Ø  Notaţi de la reţineţi/pag. 112

         Sarcină opţională:

3.   Urmăriţi articolul din link-ul de mai jos şi exprimaţi opinia personală (pe o fişă, max.2/3rânduri) prin care să propuneţi o soluţie la cazul de poluare prezentat.



Notaţi-vă numele, clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal (sau în caietul de clasă). Încărcaţi fişa (format imagine-jpg) pe googleclassroom folosind codul de acces pe platformă şi butonul tema dvs. (adăugaţi sau creaţi) din pagina  stream (flux) sau classwork (activitate la curs) după accesarea documentului postat.


 ⛅⛅⛅⛅




Săptămâna 27.04.2020 - 1.05.2020




Biologie: Circuitul materiei in ecosistem | WinSchool

| SUBSCRIBE | LIKE | SHARE | Vrei sa obtii nota 10 cu cea ce stii? Descarca Clever Ever, cea mai tare aplicatie ...

*  *  *  *  *

Disciplina: BIOLOGIE
Clasa a VIII-a
Prof. Olteanu Corina
S: 23.03- 4.04.2020

RELAŢII TROFICE ÎN ECOSISTEME
Categorii trofice
Lanţuri şi piramide trofice

Sarcini de lucru:


         1.        Vizionaţi filmul despre relaţiile trofice (categorii, lanţuri şi piramide trofice) accesând:



        2 .       Parcurgeţi momentele lecţiei: Câmpie - Lanţul trofic în pământ, accesând:


        
         3.        Parcurgeţi momentele lecţiei: Construirea ecosistemului de câmpie, accesând:


       4.       Citiţi textul din manual de la pag. 77-85 şi schematizaţi în caietul de clasă precizând numai următoarele aspecte:

  • Tipuri categorii trofice (exemple)
  •  Tipuri de lanţuri trofice (exemple)
  • Tipuri de piramide trofice (exemple)
  •  Notaţi de la reţineţi


  Sarcină opţională:

      5.   Rezolvaţi pe o fişă exerciţiile:
·                            ex. 2 de la pagina 78; 
·                            ex.7 de la pag. 95 (doar trei lanţuri şi 3 noduri trofice!)
·                           ex. 2 de la pag. 85
·                           ex. 7 de la pag. 85

Notaţi-vă numele, clasa, şcoala şi îndosariaţi/adăgaţi în portofoliul personal.


Notă:
Elevii care rezolvă exerciţiile vor prezenta fişa la reluarea cursurilor.



Comentarii